søndag den 26. juni 2011

Kan de undgås?

I går var jeg så ude og løbe en omgang interval løb. Mit program siger at jeg skal løbe denne form for løb. Desuden har jeg læst mig til at det er med til at opbygge ens kondition og udholdenhed. Men jeg er ikke en stor fan, jeg hader dem faktisk og ville hellere end gerne slippe for at løbe disse typer løb. Det var ”kun” 5 min alm løb, 5 min tempo, 10 min alm løb, 5 min tempo og til sidst 5 min alm løb. Jeg kunne mærke på mig selv at jeg skulle sætte farten ned i mit alm løb hvis jeg skulle kunne løbe det hele. 
Startede dog lige med at løbe 1.8 km med Sofie før jeg gik i gang med mit eget løb. Lone og Marie var også ude på deres. Jeg var meget tæt på at droppe min løbetur, men nu var jeg jo i gang så var det jo bare at komme i gang.
Selve løbe delen gik fint, jeg løb langsom nok til at få min puls ned efter at have løbet tempo. Mit langsomme tempo kunne så også afmåles i min samlet distance. Jeg nåede lige præcis at passere 5 km på 30 min, men med tempo løb burde jeg havde nået en lille sjat længere.
På vægt siden er der højst sandsynligt ikke sket en meter. Jeg er så sikker i min sag at jeg ikke hopper på vægten. Grillmad i mandags, is fredag, dobbelt fødselsdag lørdag med god mad og god vin, samt stegt flæsk med persille sovs søndag, så selvom jeg har holdt mig på måtten resten af ugen, så er der næppe raslet nogle gram af i denne uge.
Men det kan jo ikke gå godt i alle uger.

Ingen kommentarer: